dimarts, 20 de gener del 2009

Propera trobada de seguiment

Hola nois!
com va la feina?
Espero que us hagueu posat fort amb el tema de les enquestes.

Recordeu que m'heu de dur les enquestes contestades per la propera trobada, que serà el dimecres 28 de gener. També m'heu de portar (especialment Iris i Adrià) l'índex del treball per veure com voleu organitzar l'explicació (especialment del marc teòric). En el cas de l'Iris es tracta de portar passat a ordinador el que ja em vas dur el dia passat amb els retocs necessaris. Si hi ha algú que ho acaba per abans del 28 de gener pot anar-ho penjant al blog.

Helena, recorda que m'has de lliurar l'enquesta retocada per a que jo li pugui donar el vist-i-plau abans de començar amb les entrevistes. Pots fer-ho via email o penjar-ho al blog.

La nostra propera trobada, per tant serà DIMECRES 28 DE GENER :

Helena: 16.30h
Adrià: 16.45h
Iris: 17h

Si a algú no li va bé aquest horari que m'ho faci saber.

Fins aviat!